Vill du se Alvaro Santos i HIF igen?

torsdag 18 november 2010

Sektion 38 - Presentation

Säsongen är slut, en säsong som vi redan tänker tillbaka på med stolthet men nu är det dags att se framåt och starta upp förberedelserna inför kommande säsong. Själv har jag länge funderat på bevakningen kring klubben som idag sker via fyra olika fronter ; Lokal media ( främst HD men även Lokaltidningen) samt Bakgatan.se och bloggarna "Presidenten 1907" och Allt om HIF. Dessa fyra aktörer har under året gjort ett stort arbete och nu är min tanka att klampa in och göra dessa sällskap. Lite annorlunda planer för min blogg, som jag hoppas ska uppskattas. Har aldrig tidigare skrivit i en blogg så jag vet inte riktigt vad jag har att förvänta mig men däremot har jag en rad idéer som jag tror ni kommer uppskatta. Min förhoppning är att bloggen, Sektion 38 ska växa som sektion 37 på Olympia, med högt i tak och plats för alla typer av HIF:are. Är tacksam för all hjälp med nyheter som kan ges och om du är sugen på att bidra med antingen text, foto, humor, filmer, idéer, tävlingar eller vad som än kan göra bloggen bättre, hör av dig!

Siktar ganska långsiktigt så kommer starta upp lite smått och jag hoppas ni gillar bloggen och återkommer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar